loading...

Κύριε Κοντονή ηγείστε δημόσιας υπηρεσίας "Ταλιμπάν"

Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Εκδιώχθηκα βίαια υπηρεσιακά,μετά από σκευωρία εις βάρος μου, από τους πρώην Υπουργούς Γιάννη Ιωαννίδη και Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, μόλις επέστρεψα από την απόσπασή μου στην Θεσσαλονίκη....Την ΑΔΙΚΙΑ συνέχισαν οι πρώην Υπουργοί,Γιάννης Ανδριανός,Πάνος Παναγιωτόπουλος....
Απειλήθηκα αισχρά από υπαλλήλους "Ταλιμπάν" της Γ.Γ.Αθλητισμού και προστατεύομαι από την ασφάλεια....

Μου επιτέθηκαν βίαια εντός της Γ.Γ.Αθλητισμού με στόχο την τρομοκράτησή μου και την σωματική μου βλάβη και στην συγκεκριμένη κυρία, Ειρήνη Πενταράκη,πρώην προϊσταμένη προσωπικού,ασκήθηκε ποινική δίωξη για απόπειρα σωματικής μου βλάβης και η υπόθεση εκδικάζεται στις 30 Οκτωβρίου 2016...
Αποτελεί την δεύτερη μήνυσή μου εις βάρος της συγκεκριμένης...

Το γνωρίζετε κύριοι του Σύριζα;;
Διαβάστε εδώ....
thumbnail_imag0455

Από το 2013 εως σήμερα είμαι όμηρος μιας εγκληματικής δημόσιας υπηρεσίας "Ταλιμπάν" με ηγεσίες χωρίς ιερό και όσιο...

Μιας δημόσιας υπηρεσίας παράνομης ,με οικονομικά σκάνδαλα γεμάτη, τα οποία έχω καταγγείλει και έχουν πάρει τον δρόμο της δικαιοσύνης...
Μιάς δημόσιας υπηρεσίας η οποία πρέπει να σφραγιστεί ,να εξυγιανθεί και να επανδρωθεί εκ νέου με κρατικούς υπαλλήλους, ύστερα από ενδελεχή έλεγχο στοιχείων εντιμότητας και επάρκειας γνώσεων.

Μιάς δημόσιας υπηρεσίας που έχει δυστοκία μέχρι σήμερα εδώ και τρισήμιση έτη, να αποφασίσει την υπηρεσιακή επαναφορά μου, ή την τελική απόλυσή μου(!!!!) κρατώντας με αιχμάλωτη...

Η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, η σκανδαλώδης αυτή υπηρεσία που το πειθαρχικό της δυσκολεύεται να "λερώσει" τα χέρια του με την εγκληματική απόφαση απόλυσής μου και το γνωρίζουν καλά όλοι, γιατί έχουν στα χέρια τους τις απολογίες μου με αποδεικτικά στοιχεία...

Έχουν στα χέρια τους την ένσταση που υπέβαλλα εδώ και 2 χρόνια χωρίς να συζητηθεί ποτέ....

Έχουν διαταγές άνωθεν να με διώξουν,αλλά είναι πολύ δύσκολο, γιατί το πειθαρχικό γνωρίζει ότι θα μηνυθεί για την όποια παράνομη και εγκληματική του απόφαση....Τα τακτικά του μέλη δηλώνουν κώλυμα και αντικαθίστανται από αναπληρωματικά....

Γιατί ο δικαστής πρωτοδίκης του Πειθαρχικού γνωρίζει ότι ενώ η Γ.Γραμματεία Αθλητισμού είναι βουτηγμένη στις παρανομίες και στα σκάνδαλα με τους υπαίτιους υπαλλήλους να παραμένουν στις θέσεις τους ,αυτοί πρέπει να διώξουν εμένα οπωσδήποτε ΑΔΙΚΑ καί όσο μπορούν το καθυστερούν, γιατί η πράξη τους θα αποτελεί παγκόσμιο εγκληματικό φαινόμενο....

Γι αυτό και μου εστάλη εκ νέου στις 15/09/2016
thumbnail_img_0458
να λάβω γνώση ( τρισήμιση έτη λαμβάνω γνώση) του υπηρεσιακού μου φακέλλου,αποδεικνύοντας το ΜΠΑΧΑΛΟ της διοίκησης της συγκεκριμένης υπηρεσίας, όπως τα έχω γράψει πολλές φορές στα άρθρα μου, αφού χάνονται έγγραφα....
Η αναπληρώτρια γραμματέας του πειθαρχικού κυρία Μωραΐτη,που υπογράφει το νέο έγγραφο του Προέδρου του Πειθαρχικού που μου εστάλη,....πόσα χρήματα πρέπει να επιστρέψει κύριε Κοντονή ως παρανόμως αποκτηθέντα γνωρίζετε;
Να ρωτήσετε να μάθετε...
Διαβάστε εδώ ....
thumbnail_imag0456
το πόρισμα του πρώην Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κυρίου Λέανδρου Ρακιντζή..
thumbnail_imag0459
thumbnail_imag0458
thumbnail_imag0460
Και είχε και το θράσος να πει στον δικηγόρο μου ότι θέλει να με βοηθήσει... Σε τί να με βοηθήσετε ακριβώς εσείς κυρία Μωραΐτη; Η ΑΔΙΚΙΑ δεν χρειάζεται βοήθεια,θα αποκαλυφθεί και αποκαλύπτεται συνεχώς....Δεν ντρέπεστε να είστε σε πειθαρχικό όταν εσείς καλείστε να επιστρέψετε παράνομα αποκτηθέντα χρήματα;

Κύριε Κοντονή το Πειθαρχικό σας είναι ΑΚΥΡΟ,γιατί αποτελείται από άτομα,που ελέγχονται από τις καταγγελίες μου ,αλλά και άλλα που έχουν καταδικαστεί Πρωτόδικα με φυλακή....

Υπηρεσία βούρκος επικίνδυνος, με την συναίνεση Υπουργού Κοντονή και Γενικού Γραμματέα Συναδινού...Είστε σοβαροί κύριοι της ΗΓΕΣΙΑΣ;
Χαρακτηρίζεστε από έλλειψη σθένους και αποφασιστικότητας κάθαρσης και απόδοσης δικαιοσύνης.
Υπάρχει έλλειψη διοίκησης στην υπηρεσία.Τι κάνετε;
Κανένας έλεγχος,καμία πειθαρχία και ο καθένας κάνει ό,τι θέλει εκεί...
Χάος στην Γ.Γ.Αθλητισμού κύριοι....
Τα θερμά μου συγχαρητήρια!

Να έχετε υπ' όψιν σας ότι:
" Ο σεβασμός των δικαιωμάτων του άλλου ονομάζεται δικαιοσύνη.Κάθε παραβίαση ενός οποιουδήποτε από αυτά είναι ΑΔΙΚΙΑ"Βικτόρ Κουζέν, Γάλλος φιλόσοφος)

Σας τα χρεώνω.....και περιμένω....

Θεοδωροβία (Βία) Πλακά

on 8:57:00 μ.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Κύριε Κοντονή ηγείστε δημόσιας υπηρεσίας "Ταλιμπάν"

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.