loading...

ΣΤΗΡΙΞΤΕ τα Νομικά μου Έξοδα για καταγγελίες διαφθοράς....


























ΛΕΓΕ ΠΡΑΤΕ ΔΙΚΑΙΑ: Να πράτουμε δίκαια στα έργα μας
ΚΡΙΝΕ ΔΙΚΑΙΑ: Να κρίνουμε δίκαια
ΑΔΙΚΕΙΝ ΜΙΣΕΙ: Να μισούμε την αδικία....

Γειά σας,
Είμαι η Θεοδωροβία (Βία) Πλακά.
Μία Ελληνίδα Πολίτης.
Είμαι δημόσιος υπάλληλος της Γ.Γ.Αθλητισμού ,που τόλμησα να καταγγείλω στον Άρειο Πάγο και στην εισαγγελία Πρωτοδικών απάτες εκατομμυρίων ευρώ.
Καταγγελίες για παράνομες νομιμοποιήσεις εσόδων δημοσίων υπαλλήλων,και διακίνηση μαύρου χρήματος.
Καταγγελίες για υφυπουργούς Αθλητισμού καί υπουργούς Πολιτισμού οι οποίοι ζημίωσαν το Ελληνικό Δημόσιο με πολλά  εκατομμύρια ευρώ.
Καταγγελίες επώνυμες χωρίς να υπολογίσω το προσωπικό, επαγγελματικό και ψυχικό κόστος αυτής της κίνησής μου.
Χωρίς να υπολογίσω πόσο επικίνδυνο ήταν για την ασφάλειά μου καί της οικογενείας μου.
Καταγγελίες που αγγίζουν άτομα ΥΠΕΡΑΝΩ ΥΠΟΨΙΑΣ.

Επειδή από τη πρώτη στιγμή με κυνήγησαν μανιωδώς, καταφέρνοντας να με αρρωστήσουν πολύ,

Επειδή όμως είμαι πολύ δυνατή, το πάλαιψα και το ξεπέρασα και συνεχίζω τον αγώνα μου για την κάθαρση σε αυτήν την υπηρεσία,χωρίς φόβο αλλά με πολύ πάθος,

Επειδή δεν το βάζω κάτω, χωρίς να λυγίζω,

Επειδή υπέστην βίαιη επίθεση εντός της υπηρεσίας και έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για απόπειρα πρόκλησης σωματικής μου βλάβης,

Επειδή πολλάκις απείλησαν την ζωή μου και του παιδιού μου, απείλησαν τον πρώην δικηγόρο μου, δεν δίστασαν να ασκήσουν ψυχολογική πίεση και να απειλήσουν κλιμάκιο του Σδόε που με εισαγγελική παραγγελία πήγε για έλεγχο,

Επειδή δεν είναι δυνατόν μετά από όλα αυτά να πηγαίνω στην υπηρεσία μου, γιατί θα ήμουν το λιγότερο τρελή,

Επειδή κατόπιν όλων αυτών έκαναν και το χειρότερο, διέκοψαν τον μισθό μου για να με τιμωρήσουν να με ισοπεδώσουν , και με παρέπεμψαν στο πειθαρχικό το οποίο εκτελώντας εντολές διακομματικές εμπλεκομένων με διώχνει ύστερα από 24 χρόνια έντιμης επαγγελματικής μου παρουσίας,

Επειδή έχω απευθυνθεί στην δικαιοσύνη και την περιμένω να ενεργοποιηθεί,

Επειδή η κάθαρση και η προσωπική μου δικαίωση είναι πλέον θέμα τιμής για εμένα με αγωγές και κατά των εμπλεκομένων υφυπουργών, αλλά και όσων με θίγουν ανεπανόρθωτα,

Επειδή τα χρήματα για όλους αυτούς τους δικαστικούς αγώνες- οι οποίοι πρέπει να φθάσουν μέχρι τέλος με την τιμωρία τους-είναι υπέρογκα.....,

ΖΗΤΩ την όποια συνδρομή σας, δωρεά σας, που θα συμβάλει στη απόδοση δικαιοσύνης αλλά και επιστροφής των παρανόμως νομιμοποιηθέντων χρημάτων στα δημόσια ταμεία του κράτους,

Θα υπάρχει πλήρης διαφάνεια στα ποσά που θα προσφέρετε μέσω της παγκόσμιας ιστοσελίδας Go Fund me

Σας ευχαριστώ θερμά,

Βία Πλακά,
Θα αγωνίζομαι πάντα, ενάντια στο σύστημα και στα κυκλώματα
διαφθοράς και διαπλοκής σε όλα τα επίπεδα στην πατρίδα μου ,την Ηλιόλουστη Ελλάδα!


Speak and act justly
Judge fairly
Oppose injustice

Hello,
My name is Via Plaka.
I am a civil servant working at the Greek Sports Ministry. I dared to become a whistleblower, reporting fraudulent activity involving millions of Euros to the Greek High Court.

I have reported embezzlement of millions of Euros by civil servants.

I have reported ex Sports and Culture Ministers for costing the Greek taxpayer millions, without any regard for my own personal safety or that of my family, or for the personal and psychological cost of these actions to myself.
My reports refer to people who would normally be beyond reproach.

From the very beginning they began persecuting me to the point where my health was affected.

I was able to overcome this, and continued my efforts to report all wrongdoings, with passion and without any fear.

I was subjected to a violent attack within my workplace (a Greek Government ministry) and there are legal proceedings currently ongoing against my attacker.

The people behind these fraudulent activities have threatened me and my son, my ex-lawyer, and even went so far as to threaten tax officials who went in to inspect their activities.

I have not been able to go to work for some time, because of these events, as the threat of violence against me is constant.

Furthermore, as a reaction by the people behind these events, in order to punish me, my salary has been suspended for more than 3 years now, and I am being taken through disciplinary proceedings for my employment to be terminated, after 24 years of honest civil service.

I have addressed the justice department and I am eagerly waiting for my struggle to be vindicated.

The financial cost of this struggle is mounting up and quite unaffordable.

For the reasons stated above, I kindly ask for any donation you can provide. All donations will go towards legal costs for the purpose of returning all embezzled funds back into the Greek state where it belongs.

All donations will remain fully transparent through the GoFundMe website.

I thank you all from the bottom of my heart.

Via Plaka

I will always fight against injustice and corruption to protect my home country, beautiful and sunny Greece.

https://www.gofundme.com/viaplaka

on 3:16:00 μ.μ.. Filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for ΣΤΗΡΙΞΤΕ τα Νομικά μου Έξοδα για καταγγελίες διαφθοράς....

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.