loading...

Αφιερωμένο στον ΠΑΝΙΚΑ (Παναγιώτη Ψωμιάδη) της καρδιάς μας.... από την "ξαδέρφη" του

















Σας είχαμε προϊδεάσει χτες για την καταιγίδα που θα ξεσπούσε τα μεσάνυχτα με την ανάρτησή μας "Η "ξαδέρφη" του Παναγιώτη Ψωμιάδη απειλεί με αποκαλύψεις".

Οντως η κυρία Βία Πλακά κράτησε την υπόσχεσή της κι ανέβασε στο facebook την ιστορία της,που είναι όλη η πίκρα της και το παράπονό της από την συμπεριφορά του πάλαι ποτέ κραταιού πολιτικού της Θεσσαλονίκης,Παναγιώτη Ψωμιάδη,απέναντί της.

Εχει εξαιρετικό ενδιαφέρον το άρθρο της καθώς περιγράφεται ξεκάθαρα το τι παίζεται στο παρασκήνιο της πολιτικής και γενικότερα της δημόσιας ζωής του τόπου μας,που τα πάντα στηρίζονται στη ΔΙΑΠΛΟΚΗ και τη ΔΙΑΦΘΟΡΑ.

Οχι πως δεν το ξέραμε,αλλά είναι διαφορετικά να το ακούς από πρώτο χέρι και από έναν άνθρωπο που τράβηξε και τραβά τα πάνδεινα γιατί απλά και μόνο θέλησε να κάνει το καθήκον του,όπως το επέβαλε η θέση στην οποία διορίστηκε κάποτε στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και τελικά κέρδισε μόνο την... απόλυσή του!

Αφιερωμένο στον ΠΑΝΙΚΑ (ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΨΩΜΙΑΔΗ) της καρδιάς μας....

Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Ήμουν γραμματέας της διευθύντριας των οικονομικών της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού,όταν δέχτηκα ένα τηλεφώνημα που μου ζητούσε ένας ευγενέστατος κύριος, την Διευθύντρια Μαρία Χρυσοστομίδου...
Της πέρασα την γραμμή,της είπα ποιος ήταν και επειδή ήταν απασχολημένη μου είπε να μου πει εμένα τι ήθελε.....

Ο ευγενέστατος κύριος μεγάλος επιχειρηματίας στην Θεσσαλονίκη, μου είπε επί λέξη ότι βρέθηκαν 6000 ευρώ (έξι χιλιάδες ευρώ) στον λογαριασμό του από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και δεν ήξερε ποιος του τα έβαλε και γιατί....

Με πολύ ηρεμία αφού γνώριζα εκ της θέσεώς μου και όχι μόνον, τι γινόταν σε αυτήν την υπηρεσία με τα ευρωαλισβερίσια ,του απάντησα να τηλεφωνήσει και να ευχαριστήσει τον Υφυπουργό Αθλητισμού τότε, τον Γεώργιο Ορφανό που του τα χάρισε...
Μου είπε βεβαίως ,με ευχαρίστησε και έκλεισε η συνομιλία...

Όταν τελείωσε η Διευθύντρια τη δουλειά της,είπα το περιστατικό και βάλαμε τα γέλια....εγώ όμως έβραζα από μέσα μου και της ανακοίνωσα ότι θα ταξιδέψω Θεσσαλονίκη να το πω στον Παναγιώτη Ψωμιάδη ,επειδή ζητούσε χρήματα για την περιφέρεια και δεν του έδιναν....

Είχαν επηχορηγήσει μοναστήρια και νεκροταφεία στην βόρεια Ελλάδα...ΨΗΦΟΙ....
Μάλιστα της είπα να πάμε παρέα,να του τα λέγαμε μαζί...Δεν δέχτηκε εκείνη γιατί ήταν βαθειά χωμένη στα σκάνδαλα και εγώ είχα τότε άγνοια τι ρόλο βάραγε η αφεντιά της...

Τα χρήματα από τον Χρυσό ΟΠΑΠ έφευγαν σε... φίλους ,γνωστούς,κολλητούς,υπαλλήλους της κλίκας και της συμμορίας με υπουργικές αποφάσεις ή μαύρα σε φακέλους που είχε στήσει σύμβουλος του Ορφανού γραφειάρα γι αυτό το σκοπό στο Υπουργείο....

Ο Παναγιώτης με υποδέχτηκε με πολύ χαρά και όταν του είπα τα γεγονότα τρελάθηκε,δεν μπορούσε να το πιστέψει ,μου έλεγε συνέχεια τι μου είπες τώρα....
Όμως τον έτρωγε και ήθελε να το πιστοποιήσει,έτσι αφού του είχα πει το όνομα του πολύ γνωστού επιχειρηματία,του τηλεφώνησε με ανοικτή ακρόαση μπροστά μου και το έμαθε κι από τον ίδιο...
Θυμάμαι ότι άλλαξε πολλά χρώματα από τον θυμό του...

Αλλάζει εν τω μεταξύ η ηγεσία στο Υπουργείο και τον Ορφανό τον αντικατέστησε ο Γιάννης Ιωαννίδης....

Ο Παναγιώτης θέλοντας να βοηθήσει κι εκείνον αλλά κι εμένα του είπε ότι έχει στην Γενική Γραμματεία Αθλητισμού την ξαδέλφη του,δηλαδή εμένα...Του είπα γιατί το έκανες αυτό και η απάντηση ήταν... αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά σε άλλα που έχω κάνει..Όταν με πήρε τηλέφωνο να μου το πει ήμουν στο γραφείο της Διευθύντριας η οποία το άκουσε....

Από τότε διέρευσε ότι είμαι ξαδέλφη του Ψωμιάδη,η διευθύντρια όμως που ήξερε ότι ήταν ψέμα ,άρχισε να το κρυφολέει και η ραδιοαρβύλα έλεγε ότι εγώ έλεγα ψέμματα ότι ήμουν ξαδέλφη του για να έχω προνόμια...

Παναγιώτη οφείλεις να πεις ΔΗΜΟΣΙΑ...εγώ σου ζήτησα να πεις ότι είμαι ξαδέλφη σου??
Έλα όμως που τον αντιπαθούσαν τον Παναγιώτη πολλοί και μου βγήκε σε κακό...ο Ιωαννίδης ποτέ δεν με κάλεσε και μου έστησε και κομπίνα να με διώξει...τόσο καλά....

Επισκέφτηκα κι άλλες φορές τον Παναγιώτη στην Περιφέρεια και μάλιστα του έδωσα και DVD να δεί το τι έλεγαν σε εκπομπές οι απατεώνες...
Παναγιώτη αλήθεια τι τα έκανες αυτά??

Με όλα αυτά που συνέβαιναν ήθελα να φύγω από την υπηρεσία με μετάταξη ή απόσπαση....Η μετάταξη ήθελε πολύ χρόνο,η απόσπαση ήταν πιο εύκολη...

Ήρθαν οι εκλογές Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας το 2009...
Εγώ φανατική Αντι-Σαμαρική υποστήριξα μετά μανίας τον Παναγιώτη...
Έκανε μία μεγάλη συγκέντρωση στην Αθήνα και ήμουν από πολύ νωρίς ,μαζί με δικούς μου ανθρώπους να βοηθήσουμε....Η Ξαδέλφη εν δράσει,αφού όλοι με χαιρετούσαν ως ξαδέλφη....

Του ζητάω λοιπόν να με βοηθήσει να πάω στην Ρηγίλλης τότε με απόσπαση....
Το έκανε και με ζήτησε να με δεί ο Αρβανιτόπουλος που τότε ήταν διευθυντής του Σαμαρά....Ο Αρβανιτόπουλος έφτιαχνε τις λίστες και μου είπε ΟΚ.....
Όταν μαθεύτηκε ότι κάνω ενέργειες για να πάω στην Ρηγίλλης τα ΘΗΡΙΑ λύσσαξαν και έκαναν τα αδύνατα δυνατά να μην πάω....
Έτσι ο Θανάσης Σκορδάς,άνθρωπος του Σαμαρά πήρε ένα ανυπόγραφο χαρτί και το έδειχνε στον Ψωμιάδη στην έκθεση Θεσσαλονίκης με συκοφαντίες του χειρίστου είδους για την αφεντιά μου....
Ήταν κι αυτό μέρος του σχεδίου εξόντωσής μου....

Ο Παναγιώτης που οι σχέσεις μας ήταν τότε άψογες με ενημέρωσε αμέσως....
Έτσι η απόσπαση δεν έγινε λόγω ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ....
Με έτρεμαν μήπως αρχίσω και τραγουδάω στην Ρηγίλλης για τους απατεώνες ψευτονεοδημοκράτες της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού,που δεν ήξεραν τι σημαίνουν αγώνες στο πεζοδρόμιο ,γιατί μία ζωή έπιναν στο όνομα της Νέας Δημοκρατίας μόνο....

Δυστυχώς με όλους αυτούς εκεί δεν υπάρχει προκοπή γι αυτό το κόμμα πιά...
Το κυνηγητό που μου έκαναν όσο πέρναγε ο καιρός ήταν δυσβάστακτο...
Είχαν πει να μην με κάνει κανένας παρέα και να με κάνουν όλοι πέρα...μου το εμπιστεύτηκε άνθρωπος από την Ρηγίλλης που με συμπαθούσε....

Άρχιζα να αρρωσταίνω με απανωτά προβλήματα υγείας σοβαρά ....
Οι γιατροί που ήξεραν μου έλγαν ότι έπρεπε πάσει θυσία να φύγω από εκείνο το περιβάλλον....
Έτσι η μόνη μου ελπίδα ήταν ο Παναγιώτης Ψωμιάδης....Του μίλησα,ήξερε,του ζήτησα βοήθεια να με αποσπάσει γρήγορα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να σωθώ...
Το έκανε αμέσως....

Ξενοίκιασα το σπίτι μου,έβαλα τα υπάρχοντά μου σε αποθήκη και έμεινα σε ένα ξενοδοχείο της Γλυφάδας μέχρι να μου δοθεί εντολή να πάω Θεσσαλονίκη....
Στρες,άγχος,τα λαμόγια να έχουν λυσσάξει....
Με έπιασε ένας ίλιγγος από αυτούς που με ταλαιπωρούσαν πολύ..
Με αποτέλεσμα να πέσω από τις σκάλες του ΙΚΑ Γλυφάδας και να σπάσω τα πλευρά μου και να πάθω διάσειση....ευτυχώς ήταν χειμώνας και φορούσα παλτο.αλλιώς θα τα είχα σπάσει όλα....
Μένω ακίνητη στο ξενοδοχείο να περιμένω την απόσπαση....
Στο μεταξύ πεθαίνει και η μητέρα μου....
Δράμα κατάσταση...

Με ειδοποιούν να πάω Θεσσαλονίκη στην δουλειά....
Ανεβαίνω και παρουσιάζομαι στην Υπηρεσία...
Δεν μπορούσαν να με τοποθετήσουν γιατί οι υπεύθυνες από την Γ.Γ.ΑΘλητισμού δεν μου είχαν δώσει άδεια αναχώρησης....
Ξανά Αθήνα στον δικηγόρο και αφού τους έστειλα χαρτί ότι έπρεπε να μου δώσουν την άδεια αμέσως.....με κόπους και βάσανα την πήρα....
Εξοδα πάνω-κάτω,ταλαιπωρία,αλλά έκανα την προσευχή μου να μου δώσει ο Θεός κουράγιο να αντέξω...να επιζήσω για να τους τιμωρήσω....

Και αφού ήμουν πλέον στην Περιφέρεια ο Παναγιώτης άφαντος...με έβλεπε και δεν μου μίλαγε....τα σενάρια που έβαζα με το μυαλό μου πολλά...πως είναι δυνατόν να βοηθήσει και μετά να με πετάξει??
Εμένα??Που σκίστηκα γι αυτόν??

Όσο έμεινα Θεσσαλονίκη δεν ζήτησε να με δει ποτέ....το ίδιο κι εγώ...πάνω απ όλα αξιοπρέπεια....
Έκανα την δουλειά μου στην εξυπηρέτηση του Πολίτη,επαφή κάθε μέρα με κόσμο....Οι συνάδελφοι και οι Διευθυντές μου υπέροχοι...βλέπετε δεν ήταν μιλημένοι από κάπου να μου κάνουν πόλεμο κι αυτοί...και βέβαια δεν είναι απατεώνες και εγκληματίες....

Καμία σχέση ο Παναγιώτης που ήξερα με αυτόν που έβλεπα....
Τι να έφταιγε άραγε?? Η εξουσία,το σύστημα,τα σκάνδαλα που τον κατηγορούσαν??
Ναι όλοι μίλαγαν για διάφορα,ερχόντουσαν και μου έλεγαν,αλλά εγώ δεν πήγα στην Θεσσαλονίκη για να ασχοληθώ με τα σκάνδαλα Ψωμιάδη...
Από τότε δεν τον ενόχλησα....

Επέστρεψα στην Αθήνα και μαρτύρησα.μου επιτέθηκαν ,με απείλησαν και μένα και το παιδί μου....
Τα ξέρεις αυτά Παναγιώτη?
Παναγιώτη έχεις κι εσύ παιδί....σκέψου να στο απειλήσει κάποιος....μόνο σκέψου το...δεν εύχομαι να το ζήσεις όπως εγώ...






































Παναγιώτη ξέρεις πολλά και πρέπει να μιλήσεις...η συνείδησή σου δεν μπορεί να επιτρέπει να χάσω την δουλειά μου για απατεώνες και διεφθαρμένους....εκτός αν είσαι μαζί τους τώρα για κάποιο λόγο....

Να ξέρεις ότι Υπάλληλοι της Περιφέρειας κατέθεσαν ενόρκως για μένα όσο ήμουν εκεί...Με συγκίνησαν,δεν τους γνώριζα κι όμως ανθρώπινα βοηθάνε...ΕΣΥ?
Σου ζήτησα να έρθεις να μιλήσεις σε δικαστήριο και απάντησες ότι δεν πας μάρτυρας γιατί έχεις δικά σου....
Αυτό δεν είναι απάντηση αντρίκια αυτή Παναγιώτη...
Σου ζήτησα να σε δώ από κοντά,αλλά δεν δέχτηκες,αφού απέφυγες να απαντήσεις.....

Ενοχλώ το σύστημα όσο 1000 μολότοφ....
Μην τους δίνεις αξία με την συμπεριφορά σου....
Δείξε μου ότι κάνω λάθος και θα σου ζητήσω δημόσια συγγνώμη....
Δείξε μου ότι έχεις Εντιμότητα και θάρρος....
Οι άνδρες τιμούν το φύλο τους σε τέτοιες στιγμές Παναγιώτη μου...
Δεν μπορεί να έκανα τόσο λάθος μαζί σου....
Δείξε μου ότι έχεις Ηθικό Ανάστημα....
Σκέψου ότι θα περιμένω.....
Το καλό όταν το κάνουμε το ολοκληρώνουμε....
Να είσαι καλά....

Via Plaka

http://zeidoron.blogspot.gr

on 3:15:00 μ.μ.. Filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0

0 σχόλια for Αφιερωμένο στον ΠΑΝΙΚΑ (Παναγιώτη Ψωμιάδη) της καρδιάς μας.... από την "ξαδέρφη" του

Leave comment

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το blog. Η ανάρτηση των σχολίων μπορεί να έχει μια μικρή χρονική καθυστέρηση
"Διάβαζε όχι για ν' αντιλέγεις, να αμφισβητείς, ν' αναιρείς, να διαψεύδεις και ανασκευάζεις, όχι για να πιστεύεις, και να τα παίρνεις όλα για αλήθεια, άλλα για να κρίνεις και να εκτιμάς σωστά την κατάσταση και να σκέφτεσαι σαν λογικός άνθρωπος".

Λίγα λόγια και σταράτα.
Ανεξάρτητο ιστολόγιο.

Δεν έχει σκοπό να θίξει τιμές και υπολήψεις, αλλά ούτε και να γλείψει κανέναν. Στόχος του είναι οι σάπιες νοοτροπίες, καταστάσεις, πολιτικές ..., αλλά και τα καλά θα λέγονται.
Γράφει η αφεντιά μου, φίλοι και συγγενείς.

Ευχαρίστως θα δημοσιεύσω άρθρα και σχόλια αναγνωστών.

Προσοχή όμως. Δεν τα πάω καλά με τα πρακτορικά και τα κατασκοπικά, αλλά αν υποψιαστώ πράκτορες-προβοκάτορες και λοιπούς... agents θα εκραγώ και... ούτε ψύλλος στον κόρφο τους. Ύβρεις και άλλα κακόβουλα αποτελούν επίσης αιτίες... έκρηξης.

Θα σας παρακαλούσα να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.

Επίσης, όταν μας αποστέλλονται κείμενα (μέσω σχολίων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), παρακαλείσθε να αναγράφετε τυχούσα πηγή τους σε περίπτωση που δεν είναι δικά σας. Κάποιοι περιμένουν την ευκαιρία για να μας κατηγορήσουν για λογοκλοπή!!! Αγνοώντας βέβαια, πως στο παρόν ιστολόγιο αναγράφουμε ΠΑΝΤΑ την πηγή του κειμένου. Έτσι, παρακαλούμε για την αναγραφή της πηγής των κειμένων, για να αποφεύγονται παρεξηγήσεις. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας...

Υ.Γ.: Σχόλια τα οποία θα περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται
ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΣΥΝΔΕΣΕΙΣ (LINKS) ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΥΠΟΚΛΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

 aw2  aw2

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.

<b>ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ, ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΘΑ ΓΡΑΦΩ ΟΣΟ ΖΩ.</b>
loading...

2010 BlogNews Magazine. All Rights Reserved. - Provided by Free Blogger template.